Alles over

RETOUNEREN EN VERZENDEN

We hopen dat je blij zult zijn met je bestelling. Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. Zie hieronder de werkwijze en meest gestelde vragen over retouren en verzenden.

VERKEERD PRODUCT, BESCHADIGD ARTIKEL GELEVERD OF NIET ONTVANGEN?

Wat vervelend, neem contact op met info@sensestory.nl, je hoort van ons.

Voor snelle verwerking, helpt het als je alvast foto’s kunt mailen van: de artikel- en barcode sticker, de afgetekende bon, het verzendlabel, de verpakking en/of de doos.

Wij beogen te zorgen voor een passende oplossing middels een (gedeeltelijke) vergoeding, reparatie of vervanging van het product.

IS HET PRODUCT TOCH NIET WAT JE ZOEKT?

Retourtermijn van 14 dagen

Jammer te horen! Je kunt een e-mail sturen naar info@sensestory met het verzoek om een retourzending. We hanteren een retourperiode van 14 dagen na je leveringsdatum.

We beoordelen je retour verzoek en geven antwoord per mail. Pas na bevestiging van SenseStory mogen de artikelen retour. Het retour adres staat in de bevestigings email. Het artikel dient onbeschadigd en ongebruikt te zijn en indien mogelijk in de originele verpakking retour gezonden te worden.

Retourbetalingen binnen 14 werkdagen

Indien het teruggestuurde artikel voldoet aan bovenstaande voorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt, tenzij je een andere methode met ons afspreekt. Tijdens drukke periodes, zoals feestdagen, kan de voltooiing van je geretourneerde bestelling vertraging oplopen.

Retour verzendkosten

Je draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 6,95 zullen bedragen. Als je een artikel van meer dan € 75 verzendt, kun je overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We halen geen retouren af die opgestuurd worden naar DHL of DPD afhaal punten. 

GEEN RETOUREN VOOR DE VOLGENDE PRODUCTEN MOGELIJK

Er zijn producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd, zoals bijvoorbeeld: oordoppen, roomsprays, etherische oliën en verzorgingsproducten. Voor meer informatie raadpleeg onze algemene voorwaarden pagina. Sorry dat we je aankoop niet kunnen terugnemen. Wij denken graag met je mee, neem contact op met info@sensestory.nl

KAN IK EEN ARTIKEL RUILEN VOOR GERETOURNEERDE ARTIKEL(EN)?

We kunnen geen omruiling aanbieden voor geretourneerde artikelen, wel terug betaling indien aan alle voorwaarden is voldoeen.

HOE ZIT HET MET HET RETOURNEREN EN VERZENDEN VAN ARTIKELEN GEKOCHT BIJ EEN AFFILIATE PARTNER?

De artikelen die doorgelinked zijn via onze website www.sensestory.nl  naar bijvoorbeeld onze partner bol.com kunnen niet via ons geruild of geretourneerd en verzonden worden. Deze partner heeft de verantwoordelijk voor retourzendingen en defecten. Raadpleeg hiervoor de site van onze partner.

OVER VERZENDING; LEVERTIJD EN VERZENDKOSTEN

Verzendkosten

Nederland € 5,95. Gratis bij bestellingen boven de € 65,-
Belgie €6,95. Gratis bij bestellingen boven de € 80,-

Op werkdagen besteld voor 12:00 uur is de volgende werkdag geleverd.

Voorbeeld: bestel je op zaterdag of zondag dan wordt je pakket op maandag verstuurd en ontvang je deze op dinsdag.
Voorbeeld: bestel je op donderdag dan wordt je pakket op vrijdag geleverd.

Note: met uitzondering van de special edition olien daar staat een langere levertijd voor van 3 tot max 5 dagen, omdat deze vers voor jou worden gemaakt.

Track en trace

Houd je toegestuurde track en trace via mail goed in de gaten. Heb je geen track en trace ontvangen? Controleer eerst je ongewenste mail inbox en of stuur een mail naar info@sensestory.nl met daarbij duidelijk je ordernummer,  naam waarmee de bestelling is gedaan en besteldatum.

Bij onjuist of onvolledig adres

Je dient zelf zorg te dragen voor het doorgeven van een juist en volledig adres.
Deze dient duidelijk te zijn voor de bezorger bij aflevering, voor aanname van het pakket bij levering. Indien het gaat om een bedrijfspand dient de bedrijfsnaam duidelijk vermeld te worden.

Mocht er een onjuist of onvolledig adres doorgegeven zijn, waardoor bezorger niet kan bezorgen en het pakket niet in ontvangst genomen wordt, zijn de volledige kosten van bezorgen voor jou.

Bezorging service point

Kies je ervoor je pakket af te laten leveren bij een Service point, bent je verplicht dit minimaal binnen 5 werkdagen op te halen. Bij niet tijdig ophalen zijn extra kosten voor jou.

Wat gebeurt er met een bestelling die niet wordt afgehaald?

Indien je afwezig bent tijdens de uitlevering van de order en de order ook niet wordt afgehaald op de aangegeven officiële afhaallocatie, komt de order retour aan ons. We zullen hierover contact met je opnemen. Wij zullen de order  aan jou crediteren minus de kosten van de verzending en de kosten van de retour.

Photo slider by sirisvisual on Unsplash

SECRETS OF LIFE

ONE OF THE DEEP SECRETS OF LIFE IS THAT ALL THAT IS REALLY WORTH DOING IS WHAT WE DO FOR OTHERS.” – (Lewis Carroll)

Pin It on Pinterest